حمل اثاثیه منزل در اصفهان باربری در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

حمل اثاثیه منزل در اصفهان کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

سیستم های ارتباطی بی سیم مبتنی بر GSM-R شباهت ها و آسیب پذیری های زیادی با زیرساخت های مخابراتی GSM دارند. GSM-R به دلیل نقش حیاتی خود در زیرساخت های راه آهن پرسرعت، به گونه ای طراحی شده است که الزامات سخت گیرانه تری در مورد قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و امنیت را نسبت به یک GSM معمولی برآورده کند.چندین الزام فیزیکی، مکانیکی و الکتریکی برای اطمینان از استحکام زیرساخت GMS-R، که شامل پایانه های رادیویی در قطارها می شود، تحمیل می شود [18]. BTS های GSM-R به صورت جغرافیایی در امتداد راه آهن توزیع شده اند تا پوشش 95 درصدی را فراهم کنند. چگالی آنها به اندازه کافی زیاد است که پوشش همپوشانی ایجاد کند. این بدان معنی است که یک BTS می تواند یک سلول را در صورت خرابی کامل یک BTS مجاور تصاحب کند.شکل 12 یک نسخه ساده شده از زیرساخت GSM-R را نشان می دهد. آسیب‌پذیری‌ها در مؤلفه‌های ارتباطی ثابت (گره‌های سوئیچینگ) و مؤلفه‌های ارتباطات بی‌سیم (BTS و Eurocabs) وجود دارند. علاوه بر عناصر شبکه GSM-R که در بالا توضیح داده شد، اجزای ثابت مکان‌های جانبی (PPF) که اتصال به BTS را فراهم می‌کنند، عناصر کلیدی شبکه اصلی هستند. این مقاله بر آسیب‌پذیری رابط هوایی بین یک پایانه رادیویی سیار و یک ایستگاه پایه GSM-R تمرکز دارد.تداخل بی سیم علت اصلی انکار سرویس در رابط هوایی بین Eurocab و BTS است. تداخل بی سیم مضر به عنوان تداخلی تعریف می شود که عملکرد یک سرویس مخابراتی را به خطر می اندازد یا سرویس مخابراتی را که مطابق با مقررات مربوطه کار می کند، تخریب می کند، مانع می شود یا مکرراً قطع می کند.• تداخل مستقیم: تداخل ناشی از انتشار درون باند یا خارج از باند با فرکانس مشابه سیگنال مورد نظر. تداخل کانال مجاور •: تداخل ناشی از انتشار با فرکانس هایی که در مجاورت فرکانس سیگنال مورد نظر هستند.•

باربری در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان

باربری در اصفهان

باربری در اصفهان

تداخل فرکانس تصویر: تداخل ناشی از انتشار با فرکانس هایی غیر از فرکانس سیگنال مورد نظر، اما گیرنده به آن حساس است.• اختلاط محصولات: تداخل ناشی از سیگنال هایی با فرکانس مشابه سیگنال مورد نظر که توسط مکانیسم های دیگر در فرستنده یا گیرنده ایجاد می شود.• مسدود کردن: تداخل ناشی از انتشار در فرکانس های مجاور که گیرنده را تا حد خرابی عملکردی بیش از حد بارگذاری می کند.• القاء یا هدایت: تداخل ناشی از القا یا هدایت سیگنال های ناخواسته در یک قطعه از تجهیزات.سطح تداخل با توجه به شدت آن طبقه بندی می شود [19]. حداکثر سطح تداخل، که به عنوان "مضر" نامیده می شود، به طور قابل توجهی سرویس ارتباطات رادیویی را کاهش می دهد، مانع یا قطع می کند. سطح پایین‌تر بعدی «پذیرفته‌شده» است که به طور قابل‌توجهی سرویس ارتباطات رادیویی را کاهش می‌دهد، مانع یا قطع می‌کند، اما در جایی که سطح تداخل توسط کاربران توافق شده است. سطح سوم "مجاز" است، که ممکن است عملکرد را کاهش دهد، اما به طور قابل توجهی خدمات ارتباطات رادیویی را کاهش نمی دهد، مانع یا قطع نمی کند. در نهایت، کمترین سطح تداخل "صدای پس زمینه" است که مطابق با مشخصات ITU-R P.372 (نویز رادیویی) است.تداخل بی سیم می تواند مخرب یا غیرعمدی باشد. تداخل مخرب زمانی رخ می دهد که یک مهاجم از قابلیت های یک فرستنده ارتباطات رادیویی برای مختل کردن یا آسیب رساندن به قطعات یا اتصالات بی سیم GSM-R استفاده کند. یک مثال کلاسیک پارازیت است که در آن از یک پارازیت GSM-R برای ایجاد سیگنال در محدوده فرکانس سیستم GSM-R استفاده می شود. مسدود کننده های GSM ارزان هستند (200 تا 400 دلار)، به راحتی در دسترس هستند و به راحتی برای تداخل با ارتباطات GSM-R سازگار می شوند. توجه داشته باشید که پارازیت GSM و GMS-R در اکثر کشورهای اروپایی ممنوع است و مهاجم مشمول پیگرد قانونی است.تداخل ناخواسته زمانی رخ می دهد که یک سرویس ارتباطات رادیویی در باند فرکانسی GSM-R ارسال می کند.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

 این می تواند به دلیل خطا در پیکربندی سرویس یا خرابی در یک جزء سیستم باشد. یک مثال تداخل پخش‌های تلویزیونی آنالوگ یا دیجیتال است که در آن تقویت‌کننده یا سایر اجزای فرستنده به درستی پیکربندی نشده یا معیوب است و سیگنال‌های جعلی را در باند فرکانس GSM-R ارسال می‌کند. مثال دیگر تداخل یک ایستگاه پایه GSM-R مجاور است که به درستی پیکربندی نشده است یا دارای یک قطعه معیوب است.تداخل می تواند یک پدیده گذرا باشد که شناسایی آن را دشوار می کند. با این حال، چنین تداخلی می تواند بر ارتباطات رادیویی GSM-R و به طور بالقوه، کل زیرساخت راه آهن پرسرعت را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان بخشی از عملکرد تضمین پیوند رادیویی، سیستم مدیریت GSM-R می تواند از بین رفتن اتصال رابط هوا بین BTS و Eurocab را تشخیص دهد. در این صورت، یک اعلان تضمین لینک به اپراتورهای راه آهن و راننده قطار ارسال می شود. با این حال، عملکرد تضمین پیوند نمی تواند منبع تلفات اتصال هوا-واسط را شناسایی کند. در نتیجه، یک مونیتو اثرات به همین دلیل، به منظور ارزیابی امنیت یک زیرساخت حیاتی پیچیده مانند زیرساخت راه‌آهن پرسرعت، رویکرد «خدمت‌محور» [1] را اتخاذ کرده‌ایم. این رویکرد تلاش می کند تا توصیفات ساختاری و عملکردی زیرساخت را به خدمات ارائه شده و اهداف امنیتی، آسیب پذیری ها و تهدیدات مرتبط کند. این امر به آشکار کردن وابستگی‌های حیاتی موجود در میان زیرسیستم‌های مختلف و اثرات نامطلوب آسیب‌پذیری‌های مورد بهره‌برداری کمک می‌کند و در نهایت به شناسایی اقدامات متقابل مناسب کمک می‌کند.مدل عناصر کلیدی را از نظر زیرسیستم ها و اجزای حاوی آن به شرح زیر توصیف می کند. خدمات چسب مدل را تشکیل می دهند. هر زیرسیستم خدماتی را ارائه می دهد و/یا از آنها استفاده می کند و هر سرویس ارائه شده توسط یک زیرسیستم نتیجه خدمات ارائه شده توسط اجزا است. در مدل، خدمات سطح بالا و خدمات سطح پایین را شناسایی می کنیم.

 





:: برچسب‌ها: حمل اثاثیه منزل در اصفهان باربری در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: