حمل اثاثیه منزل در اصفهان باربری در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

 

حمل اثاثیه منزل در اصفهان کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

زنجیره در شکل 13 نشان می‌دهد که چگونه آسیب‌پذیری‌های سطح پایین یک عنصر ممکن است بر سرویس‌های سطح بالا تأثیر بگذارد که به طور بالقوه بر کل معماری تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، پارازیت، که می‌تواند بر اتصال سلولی یا خدمات ارسال به سیستم مدیریت BSC–BTS تأثیر بگذارد، می‌تواند کنترل ترافیک را غیرفعال کند، که تأثیر مستقیمی بر هماهنگی ترافیک راه‌آهن و هر سه دسته از کاربران راه‌آهن (مدیریت راه‌آهن، شرکت‌های حمل‌ونقل، و مسافران).یکی از تصمیمات اصلی در پروژه GRIDES استفاده از پارادایم رادیویی تعریف شده توسط نرم افزار در ابزار تشخیص تداخل در شبکه های GSM-R بود. یک رادیو تعریف شده با نرم افزار از سخت افزار قابل برنامه ریزی (دستگاه) که توسط نرم افزار کنترل می شود برای تنظیم هر باند فرکانسی و دریافت مدولاسیون در یک طیف فرکانسی بزرگ استفاده می کند. در یک رادیو نرم افزاری "ایده آل"، دیجیتالی شدن درست بعد از آنتن شروع می شود (با استفاده از مبدل های D/A و A/D با دینامیک بالا) و شرح و بسط توسط DSP/FPGA با توان عملیاتی بسیار بالا با استفاده از الگوریتم های مختلف اجرا می شود. اشکال مختلف موج  اصطلاح "رادیو نرم افزار" توسط میتولا [21] برای نشان دادن "کلاس رادیوهای قابل برنامه ریزی یا تنظیم مجدد" ابداع شد (شکل 14 را ببینید). پیاده سازی های مختلفی وجود دارد، از جمله سیستم مشترک رادیویی تاکتیکی (JTRS) [22] که برای اهداف نظامی طراحی شده است.دقت پیاده‌سازی و الزامات منبع باز منجر به انتخاب رادیو نرم‌افزار گنو (GSR) شد.چارچوب به جای JTRS برای پروژه GRIDES. سیستم منبع باز GSR شامل یک جعبه ابزار رایگان برای توسعه رادیوهای نرم افزاری است که تحت لینوکس در رایانه های شخصی استاندارد اجرا می شوند [23]. در حالی که GSR مستقل از سخت افزار است، به طور مستقیم از نرم افزار جهانی رادیو جانبی (USRP) پشتیبانی می کند. شکل 15 توصیفی از بالا به پایین پلت فرم ترکیبی GSR-USRP را نشان می دهد.

 

 

 

باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان

باربری در اصفهان

باربری در اصفهان

محیط برنامه نویسی GSR مبتنی بر یک سیستم زمان اجرا یکپارچه است که از یک نمودار پردازش سیگنال و بلوک های پردازش سیگنال تشکیل شده است. نمودار پردازش سیگنال، جریان داده را در GSR توصیف می کند و در پایتون پیاده سازی می شود. بلوک‌های پردازش سیگنال، موجودیت‌های کاربردی هستند که در C++ پیاده‌سازی شده‌اند و بر روی جریان‌هایی که از پورت‌های ورودی به پورت‌های خروجی مختلف مشخص شده در هر بلوک جریان دارند، کار می‌کنند. ساده‌سازی شده و تولیدکننده رابط (SWIG) برای ایجاد پوشش‌هایی برای کد پایتون برای استفاده با بلوک‌های ++C استفاده می‌شود.

GSR یک کتابخانه نرم افزاری بزرگ و رو به رشد از روال های پردازش سیگنال فردی و همچنین بلوک های پردازش سیگنال کامل را فراهم می کند. سیستم زمان اجرا از تخصیص بافر پویا و زمان بندی مطابق با نرخ ورودی/خروجی ثابت یا پویا بلوک ها پشتیبانی می کند. زمانبندی از تغییرات نمودار سیگنال و پیکربندی مجدد بلادرنگ پشتیبانی می کند. این محیط از ادغام GSR و Linux برای ارائه خدمات سیستم عامل مانند خط لوله استاندارد لینوکس و ارتباطات بین فرآیندی (IPC) پشتیبانی می کند. یک لایه انتزاعی سخت افزاری از درایورها و مدیریت پلت فرم سخت افزاری USRP پشتیبانی می کند. USRP که توسط Ettus Research مستقر در Mountain View (کالیفرنیا) تولید شده است، یک دستگاه جانبی کم هزینه، ساده و انعطاف پذیر است که عملکرد دریافت و انتقال را اجرا می کند. منبع تغذیه 6 ولت DC، 3.5 آمپر است و با رایانه میزبان با استفاده از رابط Cypress FX2 USB 2.0 با سرعت 32 مگابایت بر ثانیه ارتباط برقرار می کند. همچنین شامل یک Altera Cyclone EP1C12 FPGA متصل به دو دستگاه آنالوگ AD9862 است که هر کدام دارای دو مبدل 12 بیتی 64-MSPS A/D و دو مبدل 14 بیتی 128-MSPS D/A هستند.USRP از یک برد اصلی و حداکثر دو تخته RX و دو TX تشکیل شده است. در حالی که مین برد تبدیل های A/D و D/A، کاهش نرخ نمونه/ درون یابی و واسط را انجام می دهد، تخته های دختر حاوی انتهای جلویی ثابت RF یا رابط های مستقیم به مبدل های A/D و D/A روی برد اصلی هستند.

 

حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

این پیکربندی درجه بالایی از انعطاف پذیری را فراهم می کند زیرا تخته های دختر را می توان بر اساس نوع ارتباطات و استفاده از طیف RF متصل کرد.سیستم GRIDES برای تأیید صحت سیگنال و تشخیص زودهنگام پارازیت های عمدی یا غیرعمدی در طیف GSM-R طراحی شده است. منطق سیستم GRIDES این است که، بدون قابلیت تشخیص زودهنگام، اداره راه آهن تنها پس از قطع ارتباط با قطار پرسرعتی که تحت تأثیر تداخل بی سیم قرار گرفته است، می تواند شرایط بحرانی وضعیت پیوند را تشخیص دهد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطار به طور خودکار ترمزهای اضطراری خود را مطابق با الزامات ایمنی فعال می کند و در نتیجه تا زمانی که مشکل تداخل حل نشود، قابلیت های عملیاتی راه آهن از بین می رود. یک سیستم تشخیص زودهنگام و هشدار مانند GRIDES مدیران راه‌آهن و سیستم‌های کنترل ارتباطات را قادر می‌سازد تا هشدارهای اولیه را دریافت کنند و اجرای اقدامات متقابل مناسب را قبل از اینکه تداخل باعث اختلال در خدمات راه‌آهن در طول خط شود با قطع کانال ارتباطی به قطار سریع‌السیر تسهیل کند.در واقع، GRIDES به دنبال نشان دادن امکان سنجی یک m دائمی است در باندهای طیفی uplink و downlink با استفاده از دو زنجیره پردازش مجزا، که هر دو توسط یک نرم افزار کاربردی مدیریت می شوند، اما کاملا مستقل و جدا از یکدیگر هستند. هنگامی که تداخل بی سیم تشخیص داده می شود، زنگ هشدار فعال می شود و مرکز نظارت GRIDES (GSMR-MOC) در عرض 850 میلی ثانیه مطلع می شود.سپس برنامه GSMR-MOC از یک رابط بصری انسان و ماشین (HMI) استفاده می کند تا به تیم مسئول مدیریت زیرساخت راه آهن پرسرعت اطلاع دهد. اعلان، بر اساس زنگ دریافتی، هر کانالی را که با آن تداخل داشته است به همراه مکان، زمان و مدت آن مشخص می‌کند. اطلاعات به عنوان یک بسته IP استاندارد به نام AFSR (گزارش استاندارد فرمت ASCII) فرمت می شود.

اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اطلاعات همچنین در پایگاه داده MySQL برای ارجاع و تأیید آفلاین ذخیره می شود. از یک برد اصلی و حداکثر دو تخته RX و دو TX تشکیل شده است. در حالی که مین برد تبدیل های A/D و D/A، کاهش نرخ نمونه/ درون یابی و واسط را انجام می دهد، تخته های دختر حاوی انتهای جلویی ثابت RF یا رابط های مستقیم به مبدل های A/D و D/A روی برد اصلی هستند.این پیکربندی درجه بالایی از انعطاف پذیری را فراهم می کند زیرا تخته های دختر را می توان بر اساس نوع ارتباطات و استفاده از طیف RF متصل کرد.اطلاعات مربوط به وضعیت باند طیفی GSM-R بر اساس هر کانال به GSMR-MOC گزارش می شود. این به کاربران - یا یک سیستم خودکار واقع در سایت GSMR-MOC - امکان می‌دهد تا فوراً شدت تهدید تداخل را بر اساس تعداد کانال‌های آسیب‌دیده تخمین بزنند.سپس اقدامات متقابل مناسب را می توان اتخاذ کرد. همچنین، اطلاعات کیفیت کانال و آلارم های بلند شده توسط GSM-REC-OB به صورت محلی با استفاده از HMI که نمودارهای طیفی باندهای لینک بالا و پایین را نمایش می دهد به کاربران ارائه می شود.به طور خلاصه، سیستم GRIDES:• کل باند طیفی اختصاص داده شده است به ارتباطات GSM-R را نظارت می کند.• دو زنجیره تجزیه و تحلیل کاملاً مستقل برای طیفی uplink (876-880 MHz) و downlink (921-925 MHz) ارائه می دهد.باندها• سیگنال به دست آمده را در زمان واقعی پردازش می کند تا از رویکرد "عکس فوری و پس از پردازش" جلوگیری کند. بنابراین، سیستم هرگز نظارت بر طیفی را که قرار است بررسی کند متوقف نمی کند.• وجود سیگنال های غیرمجاز را در باندهای GSM-R تشخیص می دهد و سیگنال های مجاز GSM-R را شناسایی می کند.• گزارش کاملی از وضعیت و پارامترهای مربوط به تمام 38 کانال GSM-R در کمتر از یک ثانیه تولید می کند.





:: برچسب‌ها: حمل اثاثیه منزل در اصفهان باربری در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: