اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

کنسرسیوم زنجیره تامین، همکاری شرکت‌های مستقلی است که یک زنجیره خلق ارزش را راه‌اندازی، نگهداری و راه‌اندازی می‌کنند و دانش و منابع خاص خود را در فرآیندهای خلق ارزش مشارکت می‌دهند. به دلیل پراکندگی فضایی مکان های ارزش آفرین (کارخانه ها، انبارها و مشتریان) حمل و نقل بیش از حد مواد خام، کالاهای نیمه تمام یا تمام شده باید انجام شود. شرکت حمل و نقل بار شریکی در کنسرسیوم است که مسئول پیکربندی فرآیندهای حمل و نقل لازم و استقرار منابع حمل و نقل قابل دسترس (کامیون یا ظرفیت های خارجی و رزرو شده) است.اشتقاق فرآیندهای حمل و نقل سودآور و قابل اعتماد از تقاضای مشتری به صورت مجازی در شکل 1 ارائه شده است. این یک تحقق ایده برنامه ریزی سلسله مراتبی است [5،6]. در ابتدا، مشتریان کنسرسیوم تقاضای عرضه خود را نسبت به هماهنگ کننده مشخص می کنند. هماهنگ کننده سفارشات داخلی را دریافت می کند و ظرفیت ها را در شرکای کنسرسیوم ذخیره می کند. مخصوصاً مدیر ناوگان سفارش حمل و نقل را دریافت می کند. این مشخصات سفارش حاکی از یک مشکل تصمیم گیری است زیرا مدیر ناوگان باید درخواست های حمل و نقل را استخراج کند و در مورد راه اندازی (یا به روز رسانی) فرآیندهای حمل و نقل برای برآورده کردن درخواست ها تصمیم بگیرد. یک مدیر ناوگان در مورد استقرار کامیون های خود یا منابع خارجی ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات لجستیک (LSP) تصمیم می گیرد. اجرای فرآیندهای حمل و نقل منجر به تحقق دستورات داده شده به مدیر ناوگان می شود تا جریان کالا بین مکان های ارزش آفرینی انجام شود. این در نهایت به برآورده شدن تقاضای مشتری کمک می کند. ما فرض می کنیم که هماهنگ کننده کنسرسیوم تامین با یک مشتری قراردادی به توافق رسیده است. این مشتری تقاضا را مشخص می کند. این تقاضا را به صورت نامنظم و در زمان های غیرقابل پیش بینی به هماهنگ کننده ارائه می کند.هماهنگ کننده بلافاصله پس از دریافت تقاضا، سفارشات کنسرسیومی را مشخص کرده و سفارشات تولید شده را به مجموعه سفارشات عوامل خدماتی مشمول تزریق می کند.

اسباب کشی منزل در اصفهان کارگر حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

درخواست های حاصل باید توسط شریک ارائه دهنده حمل و نقل اجرا شود.دریافت درخواست‌های اضافی، یک بازنگری فرآیند را آغاز می‌کند تا درخواست‌های اضافی را در فرآیندهای حمل‌ونقلی که تاکنون دنبال شده‌اند، بگنجانند. بنابراین مشکل برنامه ریزی فرآیند عامل مدیریت ناوگان یک مشکل تصمیم گیری پویا [7] است که به صورت آنلاین حل می شود، به عنوان مثال. در پاسخ به درخواست‌های ارسالی اضافی، یک بازبینی فرآیند به روش رویداد محور انجام می‌شود. در نتیجه، دنباله ای از نمونه های مشکل تصمیم گیری پیوسته Pi بیان شده است. هر نمونه به عنوان یک مدل بهینه‌سازی ریاضی ثابت و قطعی فرمول‌بندی می‌شود (همه داده‌های مربوطه در زمان برنامه‌ریزی مجدد ti شناخته شده فرض می‌شوند). حل چنین مدلی به معنای یافتن سودآورترین تصمیمات فرآیندی برای عملیات حمل و نقل با در نظر گرفتن داده های برنامه ریزی واقعی تا کنون شناخته شده است.انتشار یک یا چند درخواست اضافی بازنگری در مسیرهای ساخته شده تاکنون برای وسایل نقلیه شخصی را آغاز می کند. در صورت نیاز، برخی از درخواست ها از مسیرهای وسایل نقلیه شخصی حذف می شوند و به یک LSP ارسال می شوند. تخصیص مجدد درخواست هایی که قبلاً به یک LSP داده می شد به وسیله نقلیه شخصی غیرممکن است.عامل مدیریت ناوگان مبلغ مشخصی را به عنوان بودجه از هماهنگ کننده برای پوشش کلیه هزینه های مربوط به انجام سفارش حمل و نقل دریافت می کند. او باید از این بودجه هزینه های خود را برای انجام سفارشات حمل و نقل لازم بپردازد (هزینه های سفر و هزینه هایی که باید برای محموله های قراردادی فرعی پرداخت شود). تفاوت بین بودجه کلی و هزینه های انجام درخواست به عنوان مازاد در عامل مدیریت ناوگان باقی می ماند.درجه خدمات در قراردادی که بین هماهنگ کننده و مدیر ناوگان توافق شده است، به عنوان مثال تعیین شده است. درصد معینی ازتقاضای حمل و نقل مشتریان باید در محدودیت های زمانی مشخص شده توسط مشتری برآورده شود.

 

باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان

باربری در اصفهان

باربری در اصفهان

در یک زمان معین t، ft درخواست هایی وجود دارد که زمان تکمیل آنها (از قبل محقق شده یا برنامه ریزی شده) در دوره [t 500, t + 500] (پنجره زمانی متحرک) قرار می گیرد. در میان این درخواست‌های ft، تعداد درخواست‌های ftpunc در زمان توافق شده قبلی تکمیل می‌شوند (یا انتظار می‌رود تکمیل شوند)پنجره ها. نرخ وقت شناسی فرآیند فعلی pt با pt :¼ ð ftpunc Þ=ð f t Þ (نماینده قابلیت اطمینان فعلی سیستم حمل و نقل) تعریف می شود. وقتی ضریب pt کمتر از مقدار آستانه ptarget نباشد، نیاز قابلیت اطمینان برآورده می شود. این قیمت را می توان به صورت زیر توضیح داد: هر تقاضا شامل کالاهایی است که برای فعال نگه داشتن فرآیندهای تولید در کارخانه های مشتریان و کالاهایی که برای ایجاد انبارهای امنیتی استفاده می شود، ضروری است. کالاهای نوع اول باید به موقع ارائه شوند، در حالی که کالاهای نوع دوم را می توان بعداً بدون ایجاد فساد در آن تحویل داد.اجرای فرآیندهای تولید در یک دوره با کیفیت بالا (HQ) شرط کمترین وقت شناسی برآورده می شود (pt ptarget) اما در یک دوره با کیفیت پایین (LQ) میزان وقت شناسی مورد نیاز به دست نمی آید (pt < ptarget1)به دلیل سادگی، فرض می کنیم که هر سفارش حمل و نقل یک کار اجرایی است و 1:1 به درخواست حمل و نقل تبدیل می شود و به جمع درخواست های عامل مدیریت ناوگان اضافه می شود. یک درخواست به یک منبع حمل و نقل دستور می دهد تا در طول یک پنجره زمانی مشخص شده توسط مشتری، از یک مکان معین بازدید کند. نمونه هایی که در آن چنین درخواستی رخ می دهد مربوط به شرایطی است که در آن تعداد زیادی بسته کوچک در ابتدای یک سفر یک روزه بارگیری می شود تا بسته ها (مانند قطعات یدکی) به تعداد زیادی از مشتریان تحویل داده شود. بدون نیاز به بازدید مجدد از اسکله بارگیری. از دیگر کاربردها می توان به جمع آوری اقلام مصرفی استفاده شده است.





:: برچسب‌ها: اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: