باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان 23.10.1400

باربری در اصفهان

باربری در اصفهان

ما با توصیف مشکلات مدل سازی برای DELS شروع می کنیم. از دیدگاه شبیه‌سازی، اصطلاح مدل‌سازی عمدتاً به مدل‌سازی سیستم پایه و سیستم عامل و تا حدی به مدل‌سازی سیستم برنامه‌ریزی و سیستم کنترل و نظارت اشاره دارد. با این حال، دیدگاه تصمیم گیری یک DELS از سیستم برنامه ریزی و کنترل ناشی می شود. البته برای تصمیم گیری در DELS به مدل های تصمیم گیری نیاز داریم. یک مدل تصمیم به عنوان یک توصیف رسمی از یک مشکل تصمیم با توجه به بیان (1) تعریف می شود. در این معنا، ما اصطلاحات مدل تصمیم گیری و مدل بهینه سازی را مرتبط می کنیم. مدل‌های تصمیم‌گیری، برای مثال یک مدل برنامه‌ریزی خطی، می‌توانند با داده‌ها با استفاده از مدل داخلی سیستم پایه که توسط سیستم برنامه‌ریزی و سیستم کنترل و نظارت نگهداری می‌شود، پر شود. وقتی در مورد ساخت مدل DELS صحبت می کنیم، باید به مدل هایی برای سیستم پایه، سیستم عامل، سیستم کنترل و نظارت و در نهایت سیستم برنامه ریزی بپردازیم. با این حال، اغلب غیرعملی است که همه این زیرسیستم ها را در سطح یکسانی از جزئیات مدل کنیم. به عنوان مثال، زمانی که ما علاقه مند به مطالعه تأثیر یک قانون توزیع پیچیده خاص بر روی زمان چرخه در یک ویفر هستیم، ممکن است فرض کنیم که زمان‌ها یا نرخ‌های آزادسازی شغل داده شده است. البته آزادسازی شغل نتیجه تصمیمی است که سیستم برنامه ریزی گرفته است. بنابراین، در این مورد، سیستم برنامه ریزی با جزئیات مدل نشده است، اما با یک تقریب نسبتاً خام نشان داده می شود. از سوی دیگر، هنگامی که ما علاقه مند به ارزیابی تصمیمات ترکیب محصول در یک ویفر فاب هستیم، بخشی از سیستم برنامه ریزی را مدل می کنیم، یعنی یک الگوریتم برنامه ریزی خاص که مسئول این تصمیمات است، اما ارسال ممکن است با یک اول ساده مدل شود. -قانون ارسال در اولین خروجی (FIFO) که قبلاً در بسته شبیه سازی گنجانده شده است. توجه داشته باشید که در هر دو حالت باید سیستم و پردازش پایه را مدل سازی کنیم.

اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان23.10.1400

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

متفاوت ما با توصیف تلاش‌های مدل‌سازی شبیه‌سازی برای نمایش سیستم پایه شروع می‌کنیم. این مدل ها معمولاً ماهیت توصیفی دارند، یعنی ما علاقه مند به درک رفتار سیستم هستیم.در این مرحله از شناسایی چالش ها، صراحتاً علاقه ای به سیستم برنامه ریزی و سیستم کنترل و نظارت نداریم.در طول دو دهه گذشته پیشرفت های قابل توجهی با توجه به مدل سازی شبیه سازی گره های تک یک DELS صورت گرفته است. به عنوان مثال، در سال 1990 ساختن یک مدل شبیه‌سازی برای کل فاب ویفر یا برای جابجایی خودکار مواد در یک ویفر فاب کاملاً یک چالش در نظر گرفته شد (ر.ک. [18]). امروزه توسعه این مدل ها بسیار ساده تر و تقریباً استاندارد است (ر.ک. [7]). چند مدل مرجع برای ویفرهای تکی در وب موجود است (ر.ک. [19]). با این حال، ادغام مدل‌های شبیه‌سازی برای پردازش کار با مدل‌های شبیه‌سازی برای جابجایی خودکار مواد همچنان چالش برانگیز است.رویکردهایی در ادبیات وجود دارد که به مدل‌سازی کل شبکه‌های زنجیره تأمین می‌پردازد (در میان دیگران، [20-23] را رجوع کنید). پارادایم های مختلف شبیه سازی که برای شبیه سازی کل زنجیره تامین مناسب هستند توسط کلیجن [24] توضیح داده شده است. پارادایم های مورد بحث شامل شبیه سازی رویداد گسسته و دینامیک سیستم (SD) است. با این حال، مطالعات توصیف شده در ادبیات معمولاً تنها یک عصاره، یعنی اغلب بخش بسیار کوچکی از زنجیره تامین واقعی را در نظر می گیرند. بنابراین، ساخت مدل‌های شبیه‌سازی شبکه تامین در سطوح مختلف انتزاع سطوح مختلف جزئیات از یک توصیف داده‌های رایج بسیار چالش برانگیز است. این مرحله مدل‌سازی باید شامل رفتار تصادفی و/یا وابسته به زمان برای چندین ذینفع باشد. توانایی ایجاد چنین مدل هایی برای دستیابی به یکپارچگی افقی ضروری است از مدل های فرعی مختلف ادغام در جریان مواد از تامین کننده اولیه تا مشتری نهایی، از جمله بازیافت حلقه بسته، می تواند با انجام این کار به دست آید. یک رویکرد جالب برای ترکیب SD و شبیه‌سازی رویداد گسسته برای مدل‌سازی زنجیره‌های تامین توسط Venkateswaran و همکاران ارائه شده است.

اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اصفهان23.10.1400

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اغلب از نقطه نظر محاسباتی نیاز است که با مدل های شبیه سازی تجمیع شده یا کاهش یافته سروکار داشته باشیم. چنین مدل هایی اغلب برای پاسخ به سوالات استراتژیک بیشتر در نظر گرفته شده اند. آنها باید از داده های عملیاتی موجود استخراج شوند. قابلیت کاهش مدل برای دستیابی به یکپارچگی عمودی مدل ها، یعنی ادغام از سطح تصمیم استراتژیک تا سطح عملیاتی زمان واقعی، ضروری است.اهمیت مدل سازی دقیق در زمینه شبیه سازی زنجیره تامین توسط جین و همکاران مورد بحث قرار گرفته است. [26]. یک رویکرد جالب برای یک نمایش فشرده از کل فاب ویفر با استفاده از زمان چرخه تجربی و توزیع‌های توان عملیاتی توسط Duarte و همکاران ارائه شده است. [27]. با این حال، گسترش این رویکرد به شبکه‌های گره‌ها تاکنون در دسترس نیست. برخلاف وضعیت فاب های تک ویفر، مدل های مرجع برای کل شبکه های تامین در تولید نیمه هادی موجود نیست، اگرچه نیاز آنها شناخته شده است.ما با توصیف مشکلات مدل سازی برای DELS شروع می کنیم. از دیدگاه شبیه‌سازی، اصطلاح مدل‌سازی عمدتاً به مدل‌سازی سیستم پایه و سیستم عامل و تا حدی به مدل‌سازی سیستم برنامه‌ریزی و سیستم کنترل و نظارت اشاره دارد. با این حال، دیدگاه تصمیم گیری یک DELS از سیستم برنامه ریزی و کنترل ناشی می شود. البته برای تصمیم گیری در DELS به مدل های تصمیم گیری نیاز داریم. یک مدل تصمیم به عنوان یک توصیف رسمی از یک مشکل تصمیم با توجه به بیان (1) تعریف می شود. در این معنا، ما اصطلاحات مدل تصمیم گیری و مدل بهینه سازی را مرتبط می کنیم. مدل‌های تصمیم‌گیری، برای مثال یک مدل برنامه‌ریزی خطی، می‌توانند با داده‌ها با استفاده از مدل داخلی سیستم پایه که توسط سیستم برنامه‌ریزی و سیستم کنترل و نظارت نگهداری می‌شود، پر شود. وقتی در مورد ساخت مدل DELS صحبت می کنیم، باید به مدل هایی برای سیستم پایه، سیستم عامل، سیستم کنترل و نظارت و در نهایت سیستم برنامه ریزی بپردازیم.





:: برچسب‌ها: باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: