اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اص
نوشته شده توسط : moshtaghbar

 

اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

به دلیل پیشرفت عظیمی که در دهه گذشته در فناوری اطلاعات ایجاد شده است، از قابلیت های محاسبات موازی باید در حل مشکلات تصمیم گیری مرتبط با DELS استفاده شود. این به خوبی با اهمیت روزافزون اخیر محاسبات شبکه ای یا ابری مطابقت دارد. بر اساس نرم‌افزار محاسباتی با توان بالا مانند Condor (ر.ک. [79]) یا نرم‌افزار برای ساخت شبکه‌هایی مانند جعبه ابزار Globus (ر.ک. [80])، استفاده از فناوری‌های موازی در شرکت‌ها سخت نیست. یک اکتشافی زمان‌بندی موازی برای کارگاه‌های پیچیده که بر روی یک سیستم کامپیوتری خوشه‌ای اجرا می‌شود و می‌تواند در اصل روی یک شبکه نیز اجرا شود، در [81] توضیح داده شده است.سیستم های برنامه ریزی و کنترل و نظارت اغلب به صورت نرم افزار بسته بندی شده پیاده سازی می شوند. ترکیب مدل‌ها و الگوریتم‌های تصمیم‌گیری پیچیده‌تر در این سیستم‌های نرم‌افزاری دشوار است. به عنوان مثال، MES برخی از قابلیت های اعزام و زمان بندی را ارائه می دهد. با این حال، سیستم‌های کاربردی متفاوت از MES برای ارسال و زمان‌بندی در اکثر کارخانه‌های ویفر استفاده می‌شوند (ر.ک. [82]). بنابراین، یافتن معماری‌های جفت مناسب برای سیستم‌های بسته‌بندی شده و سیستم‌های نرم‌افزاری مختلف خارج از جعبه، اغلب یک چالش است. در این تنظیمات، سیستم های بسته بندی شده به عنوان سیستم های عملیاتی عمل می کنند. پس از تصمیم گیری، کیفیت راه حل ها باید ارزیابی شود. نیاز برآورده‌نشده به معیارهای عملکرد و روش‌هایی برای ارزیابی کیفیت راه‌حل‌های حاصل از مدل‌های پشتیبانی تصمیم وجود دارد. معیارهای عملکرد مربوطه باید شامل ریسک، استحکام و ثبات باشد.استحکام و پایداری دو ویژگی مهم برنامه‌ها/برنامه‌های پیش‌بینی هستند (ر.ک. [83]). زمانی که کیفیت برنامه/برنامه اجرایی نهایی که بر اساس اشیاء کار در سیستم پایه اندازه‌گیری می‌شود، به کیفیت طرح/برنامه پیش‌بینی نزدیک باشد، یک برنامه/برنامه پیش‌بینی قوی نامیده می‌شود. اگر تصمیمات اتخاذ شده در برنامه/برنامه اجرایی نهایی نزدیک به تصمیمات اتخاذ شده در برنامه پیش بینی شده باشد، یک برنامه/برنامه پیش بینی پایدار گفته می شود.

 

اسباب کشی منزل در اصفهان کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

در مورد برنامه ها و برنامه های با کیفیت پایین معمولاً هیچ تضادی بین استحکام و ثبات وجود ندارد. کیفیت پایین را می توان بدون تغییر هیچ تصمیمی حفظ کرد. از سوی دیگر، اگر ما یک برنامه/برنامه با کیفیت بالا داشته باشیم، بین استحکام و ثبات تعادل وجود دارد. یک طرح/برنامه می تواند پایدار باشد اما قوی نباشد. در این مورد، ما به سادگی تصمیمات را تغییر نمی دهیم. بنابراین معمولاً عملکرد برنامه/برنامه اجرا شده در مقایسه با عملکرد پیش بینی شده آن کمتر خواهد بود. در مقابل، یک برنامه/برنامه می تواند قوی باشد اما پایدار نباشد. در اینجا، برای دستیابی به عملکرد مورد انتظار، برنامه/برنامه را تا آنجا که لازم است تغییر می دهیم. معیارهای مختلف ثبات برای برنامه ریزی در [84] مورد بحث قرار گرفته است. همانطور که قبلاً بحث شد، ثبات و استحکام به برنامه ها / برنامه های اجرا شده اشاره دارد. به دلیل عدم قطعیت در تقاضا، منابع در دسترس بودن، زمان‌های پردازش و غیره، اغلب رویکردهای افق متحرک برای مقابله با واگرایی برنامه‌ها/زمان‌بندی‌های اجرا شده از برنامه‌ها/زمان‌بندی‌های پیش‌بینی‌شده استفاده می‌شوند. طرح ها/برنامه ها در سیستم پایه اجرا می شوند. بنابراین، شبیه سازی برای نمایش سیستم پایه و فرآیند به طور مناسب ضروری است. به نظر می‌رسد که ارزیابی عملکرد مبتنی بر شبیه‌سازی برنامه‌ریزی و کنترل، عمدتاً به دلیل تلاش زیاد برای ساخت مدل‌های شبیه‌سازی و به دلیل زمان زیادی برای انجام یک آزمایش شبیه‌سازی، به طور گسترده مورد پذیرش قرار نگرفته است. مورد دوم به دلیل تعیین مکرر برنامه ها / برنامه ها در طول یک اجرای شبیه سازی ایجاد می شود. برخی از کاربردهای ارزیابی عملکرد مبتنی بر شبیه سازی در تولید توسط Mo¨nch [85] مورد بحث قرار گرفته است. رویکرد مشابهی در حوزه حمل و نقل تعاونی استفاده می شود (ر.ک. [86]). در حالی که این رویکردها برای یک شرکت واحد یا یک شبکه لجستیکی کوچک یا متوسط ​​به خوبی کار می کنند.

اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

در مورد امکان سنجی آن در مورد DELS با اندازه بزرگ فقط اطلاعات کمی در مورد امکان سنجی آن وجود دارد. توجه داشته باشید که رویکرد ارزیابی عملکرد مبتنی بر شبیه سازی، اصولاً امکان مطالعه عملکرد کل سیستم های برنامه ریزی و سیستم های کنترل و نظارت را می دهد. مزیت اصلی چنین رویکردی در امکان ارزیابی عملکرد قبل از استقرار سیستم برنامه است.علاوه بر معیارهای عملکرد مهندسی مانند زمان چرخه، توان عملیاتی یا تحویل به موقع، تعیین کمیت ارزش پولی تولید شده توسط الگوریتم‌های تصمیم‌گیری و سیستم‌های پشتیبانی تصمیم بسیار مهم‌تر می‌شود. علاوه بر این، ابزارهای تصمیم‌گیری قوی با قابلیت‌های بلادرنگ مورد نیاز است که به‌صراحت به جای بهینه‌سازی برخی معیارها، معاوضه‌های اندازه‌گیری عملکرد را در نظر بگیرند. از برنامه‌های برنامه‌ریزی تولید به خوبی شناخته شده است که راه‌حل‌های بهینه با توجه به یک معیار عملکرد معین، اغلب عملکرد پایینی در یک محیط نامشخص دارند. بنابراین، نظریه‌ها و رویکردهای جدیدی که عملکرد بسیار پایدار و قوی را با بهره‌برداری از شبکه‌های پویا در شبکه‌های عرضه باز امکان‌پذیر می‌سازند، بسیار مطلوب هستند. در این بخش، چالش‌های شناسایی‌شده در بخش 4 را به نیازهای تحقیقاتی ملموس‌تر برای آینده نزدیک تبدیل می‌کنیم. البته، این انتخاب ممکن است بر اساس ترجیحات خود ما مغرضانه باشد و ممکن است برخی از موضوعات حذف شوند.به نظر می‌رسد مشکل عمده‌ای که با چالش‌های بسیاری مواجه است، ناتوانی در مدل‌سازی زنجیره‌های تامین در مقیاس بزرگ و واقعی به‌موقع و مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، یافتن روش‌هایی برای کاهش مدل معقول که امکان شبیه‌سازی چنین زنجیره‌های تامین را فراهم می‌کند، بسیار مطلوب است. کاربردهای ارزیابی عملکرد مبتنی بر شبیه‌سازی و همچنین طراحی شبکه از پیامدهای این قابلیت است. مسئله مدل های مرجع برای DELS در مقیاس بزرگ ارتباط نزدیک دارد. در حالی که برای شرکت‌های منفرد در حوزه‌های خاص، چنین مدل‌های مرجع در دسترس هستند، این برای DELS در مقیاس بزرگ صادق نیست. با این حال، وجود آنها به شدت قابلیت مقایسه الگوریتم های برنامه ریزی و کنترل را برای DELS افزایش می دهد.





:: برچسب‌ها: اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: