اسباب کشی منزل در اصفهان کارگر حمل اثاثیه منزل در اصفهان قیمت باربری اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

 اسباب کشی منزل در اصفهان کارگر حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

در HL، ساختارهای هزینه برای انتقال از گره به مرکز، از مرکز به گره، و انتقال بین هاب به طور معمول LTL فرض می شود. برای انعکاس صرفه جویی در مقیاس، تخمینی از هزینه هر واحد در هر مایل که به طور قابل توجهی کمتر است (تخفیف) در پیوندهای بین هاب (در مقایسه با سایر اتصالات) به کار می رود. در مورد ما، ما محموله‌های بار کامیون را در پیوندهای خطوط حمل و نقل در نظر می‌گیریم و یک ساختار هزینه مرتبط را اتخاذ می‌کنیم که به صراحت رویه ادغام مورد علاقه را نشان می‌دهد. سوم، ما به صراحت تصمیمات ظرفیت را تحت هزینه های اقساط ظرفیت ثابت در لینک های انتقال و همچنین در مراکز در نظر می گیریم. بنابراین، با وجود شباهت های عملیاتی، مشکل مورد علاقه تفاوت های اساسی با مسئله HL دارد.در مسائل FCND، با توجه به یک شبکه زیربنایی، مجموعه ای از کالاها با مبدا و مقصد خاص و هزینه های قوس ثابت و متغیر، تمرکز بر تعیین مسیریابی کالاها است که مجموع هزینه های ثابت و متغیر روی قوس ها را به حداقل می رساند. بسته به کاربرد، قوس ها می توانند بدون ظرفیت [13،16] یا ظرفیت [14،15،4] باشند. مطالعاتی که هزینه‌های مقعر خطی تکه‌ای را در نظر می‌گیرند شامل [3] است که رویکرد لاگرانژی را در نظر می‌گیرد و [19] که یک رویکرد اکتشافی مبتنی بر برنامه‌ریزی خطی را ارائه می‌کند.مشکل موجود خود را از مشکلات عمومی FCND از چند جهت متمایز می کند. ابتدا، ما فعالیت‌های تثبیت و تحکیم‌زدایی و همچنین میم‌گیری‌های مکانی را به صراحت در مدل خود در نظر می‌گیریم. دوم، هزینه های انتقال خطوط خطی نیستند جریان، همانطور که به طور معمول در FCND در نظر گرفته می شود، با برخی استثناها مانند [14،15]، بلکه با یک تابع مرحله ای بر اساس محموله های TL تلفیقی نشان داده می شود. ثالثاً، مشکل ما ساختاری دارد که به جریان کالاها نیاز دارد که از مسیری با حداکثر سه پرش (یعنی سه قوس شامل مبدا به مرکز، خط انتقال، مرکز به مقصد) استفاده کند. واضح است، اگر مکان‌های مرکزی و گره‌های فیزیکی مربوط به مبدا کالا در راه‌حل بهینه مشکل ما منطبق باشند.

 اسباب کشی منزل در اصفهان قیمت باربری در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

 اسباب کشی منزل در اصفهان

 مسیر یک کالا از مبدأ تا مقصد ممکن است شامل تعداد کمتری از هاپ باشد.در ادامه مقاله، ابتدا یک فرمول مدل فشرده ارائه می کنیم در انجام این کار، ما دیدگاه یک باربری یا واحد خود یک شرکت را برای برنامه ریزی لجستیک در نظر می گیریم که در آن هر دو از یک حامل مشترک برای خدمات استفاده می کنند. فرمول ما استفاده از چارچوب تجزیه Benders را برای محلول آن تسهیل می کند. برای این منظور، همانطور که در مطالعات محاسباتی خود (بخش 4) نشان می‌دهیم، برش‌های Benders قوی را نیز ایجاد می‌کنیم که عملکرد الگوریتم Benders (بخش 3) را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. ما نتایج و نتیجه گیری های خود و همچنین جهت گیری های تحقیقاتی آینده را در بخش 5 خلاصه می کنیم.اولین عبارت در تابع هدف (1) مجموع هزینه های جمع آوری و توزیع برای کالاها است. سه عبارت آخر به ترتیب مجموع هزینه‌های نصب ظرفیت روی لینک‌های انتقال و تجمیع و تثبیت‌زدایی در مراکز را نشان می‌دهد. اولین مجموعه محدودیت (2) تضمین می کند که هر جریان کالای مورد نیاز محقق می شود. مجموعه محدودیت (3) الزامات/محدودیت های ظرفیت را در پیوندهای انتقال دیکته می کند. مجموعه‌های محدودیت (4) و (5) به ترتیب الزامات/محدودیت‌های ظرفیتی را برای فعالیت‌های یکپارچه‌سازی و تحکیم‌زدایی در مراکز فراهم می‌کنند. در نهایت، مجموعه محدودیت (6) عدم منفی بودن و یکپارچگی متغیرها را کنترل می کند. به طور کلی، تکنیک تجزیه Benders شامل تجزیه فرمول کلی (پس از یک فرمول بندی مجدد) به یک مسئله اصلی و یک مشکل فرعی و سپس حل می شود. آنها را به طور مکرر با استفاده از راه حل یکی در دیگری [6]. مسئله اصلی شامل یک برنامه عدد صحیح مختلط با تنها یک متغیر پیوسته است که به عنوان یک متغیر کمکی برای تسهیل تعامل بین اصلی و مشکل فرعی معرفی شده است. از طرف دیگر، زیرمسئله یک برنامه خطی است که متغیرهای عدد صحیح را به عنوان پارامترهایی در بر می گیرد که مقادیر آنها با حل مسئله اصلی تعیین می شود. در یک تکرار از روش حل کلی، مسئله اصلی فعلی را حل می کنیم و یک کران پایین برای مشکل کلی به همراه مقادیر متناظر متغیرهای عدد صحیح تعیین می کنیم.

  اسباب کشی منزل در اصفهان باربری اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

 سپس مشکل دوگانه را حل می کنیم و با استفاده از مقدار هدف آن همراه با اجزای هزینه ای که توسط راه حل اصلی مسئله ذکر شده است، یک کران بالایی به دست می آوریم. کران ها به روز می شوند و اگر معیار توقف پینگ برآورده نشد، با استفاده از راه حل زیرمشکل دوگانه، برش Benders ایجاد می کنیم. این برش را به مسئله اصلی اضافه می کنیم و تکرارها را تا زمانی که یک معیار توقف برآورده شود ادامه می دهیم. به‌عنوان معیار توقف، درصد کمی فاصله بین بهترین کران‌های بالا و پایین و حداکثر تعداد تکرارهای به‌دست‌آمده را به کار می‌گیریم، و هر کدام که ابتدا به دست آید، این روش را خاتمه می‌دهد.برای دیدن ساختار ویژه فرمول ما که رویکرد تجزیه را تسهیل می‌کند، توجه کنید که متغیرهای عدد صحیح y، vc، و vd تصمیم مربوط به ظرفیت را مدل می‌کنند. تصمیمات مرتبط و تصمیمات مسیریابی (مقدارات و مسیرهای حمل و نقل) مدل های متغیر پیوسته z. مشاهده می‌کنیم که برای ظرفیت‌های شناخته شده، یعنی برای مقادیر ثابت y، vc، و vd، مسئله مسیریابی یک برنامه خطی است که می‌تواند به طور موثر حل شود. با استفاده از این ساختار، در رویکرد حل مبتنی بر تجزیه Benders ما، مسئله اصلی شامل تصمیمات ظرفیت عدد صحیح است و مشکل فرعی مسیریابی کالاها را در سطوح ظرفیت معین تعیین می کند. توجه داشته باشید که ساختار DBSP شبیه مشکل دوگانه حمل و نقل است. به طور خاص، در نظر گرفتن هر پیوند انتقال خط (j, k) با یک مقدار غیر صفر y¯jk به عنوان نقطه عرضه با عرضه موجود U y¯jk و هر کالا به عنوان نقطه تقاضا با تقاضای wi، BSP یک حمل و نقل است. مشکل با هزینه های حمل و نقل Wijk. بنابراین، به دلیل انحطاط ذاتی شناخته شده در مشکلات حمل و نقل، DBSP ممکن است راه حل های بهینه جایگزینی داشته باشد که منجر به امکان برش های چندگانه Benders می شود. در چنین شرایطی، مشاهده شده است که (به عنوان مثال در زمینه مکان یابی تاسیسات با ظرفیت و طراحی شبکه) به دست آوردن برش های Benders تقویت شده در یک تکرار، رویکرد را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. مفهوم قوت را تعریف می کنند

 





:: برچسب‌ها: اسباب کشی منزل در اصفهان کارگر حمل اثاثیه منزل در اصفهان قیمت باربری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: