اسباب کشی منزل در اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل کارتن حمل اثاثیه منزل قیمت باربری
نوشته شده توسط : moshtaghbar

 اسباب کشی منزل در اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

29.10.1400

توجه داشته باشید که به دلیل زمان‌های تحویل نسبتاً کوتاه، تعداد سفارش‌هایی که به طور همزمان بر روی یک وسیله نقلیه حمل می‌شوند، نسبتاً کم است و بنابراین ظرفیت وسیله نقلیه یک محدودیت حیاتی برای ایجاد تورهای امکان‌پذیر نیست.تحت این دیدگاه ایستا، فرد فرض می کند که یک وسیله نقلیه همیشه پس از انجام تمام سفارشات تور خود به انبار خود باز می گردد. با این حال، در محیط حمل‌ونقل سریع، به دلیل کسب‌وکار بسیار پویا، همه برنامه‌ها باید به طور مداوم تطبیق داده شوند و یک وسیله نقلیه ممکن است سفارش‌های جدیدی را در تور دریافت کند. بنابراین مشکلی که باید حل شود یک PDVRPTW پویا (DPDVRPTW) است.مرجع. [3] مروری بر این کلاس از مشکلات مسیریابی وسیله نقلیه پویا ارائه می‌کند که زیر کلاس‌های مختلف را متمایز می‌کند. یک استراتژی راه حل اساسی و متداول، تطبیق الگوریتمی است که نسخه ایستا مسئله را حل می کند. در یک رویکرد، هر بار که یک اطلاعات جدید، یعنی یک سفارش، آشکار می‌شود، مسئله استاتیک حل می‌شود. در رویکرد دوم راه حل فعلی تنها با روش های اکتشافی به روز می شود. در برنامه خود ما DPDVRPTW را حل می کنیم و حل کننده اکتشافی PDVRPTW به نام ROUTER را اصلاح می کنیم (رجوع کنید به [5]). روتر یک اکتشافی دو فازی است که ابتدا راه حل های عملی خوبی را با استفاده از ارزان ترین استراتژی درج مبتنی بر هزینه ایجاد می کند و سپس یک فراابتکاری مبتنی بر جستجوی محلی را برای بهبود در فاز دوم اعمال می کند. بر خلاف فرض در Ref. [3] که به طور کلی، زمانی که پنجره‌های زمانی در مشکل مسیریابی وسیله نقلیه وانت و تحویل وجود دارد، تنگ نیستند، زمان تحویل بسیار کوتاه یک ویژگی برای کسب‌وکار ما است. بنابراین استفاده از مرحله بهبود نسبتا وقت‌گیر روتر هنگام حل نمونه‌های DPDVRPTW کنار گذاشته می‌شود.

 اسباب کشی منزل در اصفهان کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

29.10.1400

 زیرا کاربرد آن برای استفاده عملی در یک محیط بلادرنگ با چنین زمان‌های کوتاهی غیرواقعی است. ما پارادایم افق متحرک را پیاده سازی کرده ایم، یعنی در هر بار تغییر داده های سفارشی، یک نمونه با تمام دستورات ثابت که از قبل در حال اجرا هستند حل میشود. توجه داشته باشید که مشکل ما را نمی توان به عنوان یک VRP تصادفی در نظر گرفت زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد درخواست آینده مشخص نیست.اکنون پرونده مشترک در CLN را فرض کنید. در اینجا، یک حامل p دو گزینه دارد: یک سفارش o را با ناوگان خود ارائه دهد یا آن را توسط یکی از شرکا ارائه کند. در حالت اول، مشارکت در سود ctp(p, o) به طور معمول محاسبه می شود و درآمد را با هزینه منتسب نهایی کاهش می دهد: ctpð p; oÞ = revð p; oÞ−ΔimpCostð p; oÞ ð2Þ که در آن هزینه بر اساس مسافتی که وسیله نقلیه باید طی کند و زمانی که وسیله نقلیه برای رانندگی و/یا انتظار صرف می‌کند محاسبه میشود. هر دو عبارت در نرخ های هزینه ویژه کلاس خودرو برای مسافت و زمان ضرب می شوند.در حالت دوم، به عنوان مثال، اگر یکی از شرکا، مثلا q، دستور را ارائه کند، جبران compCS -P(q, o) بر اساس طرح واره CS-P توافق شده قراردادی تعیین می شود که دو حالت را متمایز می کند: اگر دستور که توسط یک تور اختصاصی ارائه میشود، محاسبه مشابه محاسبه درآمد بالا است، تنها با این تفاوت که دو برابر نرخ هزینه جبران خسارت اعمال می شود, h i compCS−Pðq; oÞ = 2⋅compCostvco حداکثر 0; l عمق po −fix + lðpo; انجام دهید. اگر سفارش در یک تور از قبل موجود درج شود، و بنابراین به طور موثر با سایر سفارش‌ها ترکیب شود، فاصله بار l(po، do) به اضافه فاصله حاشیه‌ای ناشی از سرویس o اعمال میشود.

 اسباب کشی منزل در اصفهان قیمت باربری در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

29.10.1400

این محاسبه پیچیده تر در شکل 1 برای حالتی که مرتبه o به ترتیب با دو مرتبه دیگر r و s ترکیب شده است نشان داده شده است. در اینجا فلش های پررنگ نشان دهنده سفرهایی با سفارشات یا بار است که توسط آنها انجام می شود توجه داشته باشید که در هر دو مورد، نرخ هزینه کلاس خودرو مورد نیاز اعمال می‌شود، نه نرخ خودرویی که واقعاً سفارش را ارائه می‌کند. در نگاه اول، مشکل در CLN مشابه حوزه مشکلی است که در Refs درمان شده است. [10،12]. با این حال، رویکردهای پیشنهادی به دو دلیل در اینجا قابل اجرا نیستند. اولاً، وقوع پویا درخواست‌ها با پنجره‌های زمانی بسیار باریک برای تحویل، به نقطه‌ای در زمان با یک وضعیت برنامه‌ریزی واقعی منتهی نمی‌شود که در آن برای مجموعه ثابتی از سفارش‌ها، تبادل بهینه بسته‌های سفارش‌ها تعیین شود. ثانیاً، مکانیسم همکاری ایجاد شده مبادله دستورات واحد پس از مذاکره دوجانبه است. بنابراین استقلال شرکا به یک مقام مرکزی که قادر و مشروع باشد اجازه نمی دهد تا دستورات را مجدداً تخصیص دهد. به طور کلی یک سیستم پشتیبانی تصمیم (DSS) یک سیستم تعاملی مبتنی بر کامپیوتر است که از تصمیم گیرندگان در حل مسائل نیمه ساختاریافته پشتیبانی می کند [17]. با توجه به مفهوم کلاسیک یک DSS از سه ماژول تشکیل شده است: پایگاه داده، پایگاه مدل و مؤلفه گفتگو [17]. با این حال، برای پشتیبانی از برنامه ریزی توسط توزیع کنندگان همانطور که در بالا توضیح داده شد، این معماری باید تقویت شود زیرا چندین جنبه توسط مفهوم اساسی DSS که تنها بر حمایت از یک تصمیم گیرنده متمرکز است پرداخته نمی شود. اول، تعدادی از تصمیم‌گیرندگان که از شرکت‌های شریک مختلف می‌آیند و بنابراین اهداف فردی متفاوت را دنبال می‌کنند، باید به شیوه‌ای تعاونی با هم کار کنند.

 

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: اسباب کشی منزل در اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل کارتن حمل اثاثیه منزل قیمت باربری ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: