باربری در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

باربری در اصفهان

بخش شوشری مجهز به سه ریل ریلی بارگیری به طول 2500 متر است (باربری در اصفهان). طیف وسیعی از خدمات ارائه شده در ترمینال شامل حمل و نقل، حمل و نقل جاده ای، انبارداری، انبارداری، ترخیص کالا از گمرک، ردیابی، حمل و نقل و قطارهای بلوک کانتینری است. لجستیک-ترمینال متعلق به بزرگترین اپراتور پایانه در روسیه، شرکت ملی کانتینر (NCC) است. این ترمینال با توجه به ضرورت افزایش ظرفیت و خدمات لجستیکی پایانه های شرکت در بنادر سن پترزبورگ و اوست لوگا توسعه یافته است. ساخت ترمینال 92 هکتاری در سپتامبر 2007 با ظرفیت کانتینری برنامه ریزی شده 200000 TEU در سال آغاز شد. فاصله تا اولین ترمینال کانتینری بندر سن پترزبورگ، پایانه بندر Ust-Luga و مسکو به ترتیب 17 کیلومتر، 161 کیلومتر، 620 کیلومتر است. مساحتی به مساحت 10000 متر مربع به عنوان انبار ترخیص کالا طراحی شده است. ظرفیت ذخیره سازی برای کانتینرهای بارگیری شده 10000 TEU و برای کانتینرهای خالی 4500 TEU است. این ترمینال مجهز به جرثقیل های دروازه ای تایر لاستیکی (RTG) و جرثقیل های دروازه ای سوار بر ریل (RMG) برای جابجایی ظروف است. این ترمینال خدمات حمل و نقل، انبار، دپو، حمل و نقل جاده ای، ترخیص کالا از گمرک و خدمات ارزش افزوده مانند بارگیری و تخلیه کانتینر را ارائه می دهد. در دسامبر 2008، ترمینال در عملیات گمرکی بالتیک برای ترخیص کالا از گمرک گنجانده شد. از آوریل 2010، یک ایستگاه گمرکی جدید، پوشکینسکی، متعلق به گمرکات بالتیک، در ترمینال فعالیت می کند. این ایستگاه گمرکی بیشتر به سمت ترخیص قطعات خودرو از گمرک با مقصد مونتاژ خودرو در سن پترزبورگ است (Customs.ru، 2010). این اولین بار در روسیه است که یک بندر دریایی و ترمینال لجستیک تحت اختیار یک آژانس گمرکی قرار می‌گیرد، بنابراین پردازش ساده اسناد امکان‌پذیر است.پایانه داخلی Yanino تا پایان سال 2010 به طور کامل شروع به کار کرد (Portnews.ru، 2009). این ترمینال با ظرفیت ذخیره سازی کانتینر 10000 TEU، دسترسی مستقیم به سیستم ریلی و خطوط ریلی بارگیری خصوصی و همچنین به جاده کمربندی (باربری در اصفهان) دارد.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

این ترمینال توسط  GPI (حمل اثاثیه منزل در اصفهان) و Container Finance Ltd Oy اداره می شود. GPI گروهی از شرکت‌ها است که شامل اپراتورهای پایانه‌ای مانند ترمینال Petrolesport، ترمینال MobiDic در بندر سن پترزبورگ، شرکت Stevedoring Vostochnaya در بندر Vos-tochny و دو پایانه واقع در فنلاند است. ایستگاه گمرک جنوب غربی گمرک سن پترزبورگ به پایانه یانینو منتقل شد و در ژوئیه 2010 به ایستگاه گمرک یاینسکی گمرک سن پترزبورگ تغییر نام داد.هدف اساسی GPI این است که به طور مستقیم ترمینال Petrolesport (34 کیلومتر) و ترمینال MobiDic (50 کیلومتر) را با ترمینال Yanino از طریق راه آهن به یکدیگر متصل کند تا 500000 TEU در سال را مدیریت کند. در حال حاضر، حدود 40 درصد از قلمرو پایانه Yanino آماده ارائه خدمات است، در حالی که بقیه هنوز در دست ساخت است.شرکت اوراسیا لجستیک، توسعه دهنده پایانه ها در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع از سال 2007، پروژه پارک صنعتی CreenGate را در کلپینو تحویل داد. این منطقه نزدیک به بزرگراه Mos-kovskoye و Kolpinscoye است و از سپتامبر 2009 به جاده کمربندی متصل شده است. CreenGate دارای 780000 متر مربع مساحت است که 211000 متر مربع آن توسط 3 اپراتور لجستیک در سال 2008 اجاره شد. پارک صنعتی CreenGate شامل یک ترمینال کانتینری 4 هکتاری با سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری شرکت Ruscon، یکی از اپراتورهای ترمینال پیشرو در روسیه، از سال 2002 ترمینال Ruscon بندر دریایی نووروسیسک را اداره می کند. این شرکت در سال 1995 به عنوان نماینده حمل و نقل بندر دریایی نووروسیسک (حمل اثاثیه منزل در اصفهان) فعالیت خود را آغاز کرد و امروز نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. خدمات خود را به بنادر اصلی کانتینری روسیه در سن پترزبورگ، کالینینگراد و وستوچنی گسترش داد و خدمات حمل و نقل ریلی و جاده ای را انجام داد.ترمینال Ruscon در 5 کیلومتری بندر قرار دارد و ظرفیت کانتینری سالانه 120000 TEU دارد. این ترمینال خدمات زیر را ارائه می دهد: حمل و نقل، انبار، انبار، ترخیص کالا از گمرک و همچنین خدمات اضافی (حمل و نقل جاده ای و ریلی با قطارهای بلوکی و خدمات حمل و نقل). اما در پایانه گمرکی وجود ندارد.

اسباب کشی منزل در اصفهان

شرکت Ruscon در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای افتتاح یک ترمینال داخلی جدید برای خدمت به بندر دریایی سنت پترزبورگ است. سایت قهوه ای، در محل کارخانه بتن سابق، در نزدیکی Staritsy در 40 کیلومتری بندر است. هدف این پروژه دستیابی به ظرفیت سالانه 80000 TEU با سرمایه گذاری 19 میلیون دلار است (Portnews.ru، 2008). (اسباب کشی منزل در اصفهان)مزیت این پروژه این است که باعث جذب کسب و کار جدید و ایجاد حدود 100 شغل جدید در منطقه می شود. در آینده بندر ولادی وستوک توسط یک ترمینال داخلی در نزدیکی ایستگاه راه آهن نادزگدینسکایا و 36 کیلومتری بندر دریایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ترمینال یوژنی پریمورسکی تحت یک استراتژی 2 فازی در حال توسعه است (The Conception, 2007). طی فاز اول (تا سال 2014) 50 هکتار و در فاز دوم حدود 70 هکتار (تا سال 2030) توسعه خواهد یافت. این توسعه شامل یک محوطه کانتینری به مساحت 32 هکتار و یک انبار پاکسازی 8 هکتاری است. ظرفیت پیشنهادی سالانه محوطه کانتینری 1.2 میلیون TEU و 1.7 میلیون TEU است. جایگاه های بارگیری امکان جابجایی 150000 وسیله نقلیه در سال را فراهم می کند. مساحت 14 هکتار برای 10000 متر مربع از انبارها تا سال 2015 طراحی شده است. این پروژه شامل ارتقاء ایستگاه راه آهن مجاور به ظرفیت جابجایی 11.9 میلیون تن بار در سال است. این ترمینال به بزرگراه جدیدی ملحق خواهد شد که اخیراً مجوز توسعه توسط وزارت حمل و نقل روسیه و مقامات منطقه ای خاور دور داده شده است. ساخت این حدود 40 کیلومتر طول دارد بزرگراه کوتاه ترین ارتباط حمل و نقل ممکن را بین بنادر دریایی ولادی وستوک، ناخودکا و وستوچنی فراهم می کند (اسباب کشی منزل در اصفهان) (Worldcargonews. com, 2010a). این ترمینال خدمات زیر را ارائه می دهد: حمل و نقل، انبار، دپو، ترخیص گمرکی، تجمیع، نگهداری و همچنین خدمات ارزش افزوده مختلفی مانند ردیابی، حمل و نقل جاده ای و امنیت حمل و نقل.





:: برچسب‌ها: باربری در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: