اسباب کشی منزل در اصفهان اسباب کشی منزل اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

اسباب کشی منزل اصفهان حمل اثاثیه منزل با نیسان

14.11.1400

بدیهی است که یک رابطه مشخص بین هفت مورد اسباب کشی منزل اصفهان که نشان دهنده خوشه شاخص های عملکرد فرآیند و چهارده موردی است که ارائه خدمات عملکردی یک ارائه دهنده 3PL را نشان می دهد وجود دارد. با هدف تعیین میزان رابطه بین این مجموعه موارد، فرضیه زیر پیشنهاد می شود. لجستیک با انطباق با الزامات تحویل مشتری به شیوه ای مقرون به صرفه، ارزش ایجاد می کند (Stank et al., 2003). اهمیت روزافزون کارایی و تمرکز بر شایستگی‌های اصلی فرصت‌های تجاری بسیاری را برای ارائه‌دهندگان خدمات لجستیک باز کرد (کریستوفر و تویل، 2001). ارزش و ارزش پیشنهادی ارائه‌دهنده 3PL، با توجه به بازاری که برای آن رقابت می‌کند، ممکن است سهولتی باشد که مشتریان می‌توانند با شرکت 3PL تجارت کنند. این می تواند بسته کامل از زمان معرفی، از طریق پاسخ به پیشنهاد، اجرا، پاسخگویی به مشتری، فناوری اطلاعات و بسیاری موارد دیگر باشد. یا می تواند بر روی چندین فرآیند کلیدی انتخاب شده و ادغام آنها در یک عملیات شفاف و یکپارچه تمرکز کند. یا ارزش پیشنهادی ممکن است دانش و درک ارائه‌دهنده 3PL از مدیریت زنجیره تامین باشد، نه فقط حمل و نقل یا انبار. ارائه دهندگان موفق 3PL مشتری و بازار خود را می شناسند و ارزش جدیدی را به مشتریان ارائه می دهند. این برای ایجاد مزیت رقابتی و برتری و هویت برند اسباب کشی منزل اصفهان مورد نیاز است. این راهی برای جدا کردن خود از انبوه سایر رقبا است.

اسباب کشی منزل در اصفهان باربری اصفهان

14.11.1400

 از دیدگاه مشتریان اسباب کشی منزل در اصفهان یک ارائه دهنده 3PL، استفاده از خدمات لجستیک شخص ثالث یک تصمیم استراتژیک است و از این رو لازم است تأثیر آن بر عملکرد تجاری درک و کمیت شود. هدف از درگیر شدن در روابط شخص ثالث به ندرت به تنهایی کاهش هزینه است، بلکه ترکیبی از بهبود خدمات و عملیات کارآمد است (Skjott-Larsen, 2000). ارائه دهندگان 3PL مزایای بسیاری را برای کسانی که از آن استفاده می کنند ارائه می دهند. این به بهبود پاسخگویی فرآیند کمک می کند (فاستر و مولر، 1990؛ ریچاردسون، 1995). برای کاربران ارائه‌دهنده 3PL آسان‌تر خواهد بود که تغییراتی در فرآیند ایجاد کنند، زیرا می‌توانند از زیرساخت‌ها، فناوری و افراد موجود شخص دیگری (ارائه‌دهنده 3PL) استفاده کنند. ارائه دهندگان 3PL خدمات خود را گسترش می دهند تا به شرکت های مشتری کمک کنند تا بر شایستگی های اصلی تمرکز کنند (باردی و تریسی، 1991؛ بهاتناگار و همکاران، 1999؛ ساهای و موهان، 2004). ارائه دهندگان 3PL دارای تعداد زیادی حامل واجد شرایط تحت قرارداد با توانایی رسیدگی به حمل و نقل مشتریان هستند. ارائه دهندگان 3PL به کاربران خود اجازه می دهند تا آزادانه روی تجارت اصلی خود تمرکز کنند. با برون سپاری تمام عملکردهای لجستیکی خود، می توان از کارمندان آنها استفاده بهتری کرد و شرکت های کاربر قادر خواهند بود شاهد رشد عظیمی در تجارت اصلی خود باشند. حوزه دیگری که ارائه دهندگان اسباب کشی منزل در اصفهان می توانند تخصص فرآیند را ارائه دهند، ورود به کانال های فروش جدید، مانند تجارت الکترونیکی است.

 

اسباب کشی منزل در اصفهان باربری اصفهان

14.11.1400

ارائه دهندگان اسباب کشی منزل در اصفهان خدمات اختصاصی مانند ارتباطات، حس فعالانه فوریت، توجه و حرفه ای بودن را به هر مشتری و اپراتور ارائه می دهند، در نتیجه به شرکت های کاربر امکان انعطاف پذیری بیشتری در انطباق با تغییرات در بازار و دسترسی به فناوری های برتر را می دهند (Lieb) و همکاران، 1993). یکی دیگر از خدمات ارائه دهنده 3PL کمک به مشتریان برای کاهش هزینه لجستیک است. کاربران 3PL عموماً توافق دارند که استفاده از چنین شرکت هایی نسبت به انجام وظایف مشابه در داخل، هزینه کمتری دارد (باردی و تریسی، 1991؛ لیب و همکاران، 1993). لجستیک به عنوان تجارت اصلی آنها، این شرکت ها می توانند هزینه ها را با کارآمدتر بودن نسبت به یک تولید کننده کاهش دهند. ارائه دهندگان 3PL می توانند به کاهش هزینه های اضافی حمل، هزینه بازگشت کالا و فروش از دست رفته کمک کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به تولیدکنندگان کمک کنند تا مواد بیشتری را با دارایی‌های کمتر منتقل کنند و در عین حال نیازهای مشتری را برآورده کنند. در برخی موارد، تولیدکنندگان می‌توانند هنگام ادغام انبارها و/یا استفاده از امکانات مشترکی که توسط یک ارائه‌دهنده 3PL اداره می‌شود، پس‌انداز کنند. برخی از ارائه دهندگان 3PL در بهینه سازی شبکه های توزیع و یکپارچه سازی مسیرها، آموزش رانندگان برای ترکیب رفتارهای مصرف سوخت، مشخص کردن تجهیزات برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و استفاده از فناوری برای ساده کردن موجودی و بهبود عملکرد خودرو، تخصص دارند. ارائه خدمات زنجیره ارزش یک ارائه دهنده اسباب کشی منزل در اصفهان.





:: برچسب‌ها: اسباب کشی منزل در اصفهان اسباب کشی منزل اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: