اسباب کشی منزل در اصفهان نیسان حمل اثاثیه منزل باربری بیرون شهر حمل اثاثیه منزل با نیسان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

اسباب کشی منزل در اصفهان نیسان حمل اثاثیه منزل

16.11.1400

کرونباخ، 1951). طبق دستورالعملی که توسط Nunnally (1978) برای اسباب کشی منزل در اصفهان ایجاد شده است، نمره آلفای بالاتر از 0.70 به طور کلی قابل قبول در نظر گرفته می شود، در حالی که نمره آلفای بالاتر از 0.80 معیار خوبی برای قابلیت اطمینان در نظر گرفته می شود. برای اندازه گیری پایایی سازه های فردی فرضی از آلفای کرون باخ استفاده شد. یک مقدار رایج برای قابلیت اطمینان قابل قبول 0.70 است (Hair et al., 1998). اندازه‌گیری‌های قابل اطمینان‌تر، اطمینان بیشتری به دست می‌دهند که شاخص‌های فردی همگی در اندازه‌گیری‌هایشان سازگار هستند، و بنابراین، مدل قابل تکرار است. امتیاز آلفای کرونباخ برای ارائه خدمات عملکردی ارائه دهندگان 3PL، شاخص های عملکرد فرآیند مشتریان ارائه دهندگان 3PL، ارائه خدمات زنجیره ارزش ارائه دهندگان 3PL، شاخص های عملکرد مالی مشتریان ارائه دهندگان 3PL، پیشنهادات خدمات استراتژیک ارائه دهندگان 3PL، شاخص های عملکرد استراتژیک از مشتریان ارائه دهنده 3PL، شاخص های عملکرد بازاریابی مشتریان ارائه دهندگان 3PL می باشد نتایج با استفاده از نرم افزار آماری بسته تحلیلی SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. رگرسیون خطی چندگانه برای آزمایش نسبت واریانس در نتایج عملکرد انتخاب شده که توسط گروه‌های زیر از متغیرها یا معیارهای مستقل توضیح داده شده است استفاده شد: ارائه خدمات عملکردی یک ارائه‌دهنده 3PL (H1). ارائه خدمات زنجیره ارزش ارائه دهنده 3PL (H2) و (H3) و ارائه خدمات استراتژیک ارائه دهنده 3PL (H4). 5.1.1. آیا ارتباطی بین ارائه خدمات عملکردی ارائه‌دهنده اسباب کشی منزل در اصفهان و شاخص‌های عملکرد فرآیند مشتری وجود دارد؟

اسباب کشی منزل در اصفهان باربری بیرون شهر

 

16.11.1400

 

برای بررسی رابطه بین معیارهای مستقل و پیامدهای وابسته اسباب کشی منزل در اصفهان ، تحلیل رگرسیون خطی چندگانه برای داده‌های جمع‌آوری‌شده انجام شد. متغیرها/معیارهای مستقلی که ارائه‌های خدمات عملکردی یک ارائه‌دهنده 3PL را نشان می‌دهند و در حال بررسی هستند عبارتند از: انتخاب حامل، انبارداری، مدیریت موجودی، تسویه گمرکی، حمل و نقل کالا، تجمیع کالا، لجستیک معکوس، حمل و نقل چندوجهی، حمل بار کامل کامیون. ، توزیع، بسته بندی/برچسب گذاری، مدیریت واردات/صادرات، پردازش سفارش و مدیریت فروشنده (X1, X2, . . . , X14). متغیرها/نتایج وابسته که نشان‌دهنده شاخص‌های عملکرد فرآیند مشتریان یک ارائه‌دهنده 3PL هستند شامل کاهش هزینه لجستیک، کاهش دارایی لجستیک ثابت، متوسط طول چرخه سفارش، کاهش چرخه نقد به نقد، بهبود سطح خدمات، رضایت مشتری و روحیه کارکنان (عملکرد Y). مدل رگرسیون خطی با Y = a0 + a1X1 + a2X2 + داده می شود. . . +a14X14. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه با استفاده از تمامی متغیرهای توضیحی در جدول 4 ارائه شده است. این جدول سطح معنی داری را برای رابطه بین پیامدهای وابسته و متغیرها/معیارهای مستقل و همچنین مقادیر آماری t آن دسته از متغیرهای مستقل را نشان می دهد که دارای ضرایب رگرسیون جزئی معنی دار هستند. جدول 4 نشان می دهد که مدل های رگرسیون آزمایش شده معنی دار هستند (05/0p<) که منجر به این نتیجه می شود که ارائه خدمات عملکردی یک ارائه دهنده 3PL می تواند به طور قابل توجهی به بهبود شاخص های عملکرد فرآیند مشتریان کمک کند. قانون کلی کلاین و همچنین همبستگی های ساده برای آزمایش اسباب کشی منزل در اصفهان چند خطی بودن در مدل ما استفاده شده است.

 

اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل با نیسان

16.11.1400

همبستگی های ساده اسباب کشی منزل در اصفهان کوچک هستند (کمتر از 0.4، به جدول 5 مراجعه کنید) و رگرسیون های کمکی برای قانون کلاین (Klein, 1962) چند خطی بودن را نشان نمی دهد. طبق قاعده کلین، چند خطی بودن یک مشکل است اگر حداکثر R2j > R2 که در آن R2j آماری از تخمین حداقل مربعات معمولی (OLS) از رگرسیون کمکی رگرسیون j ام بر روی دیگر رگرسیورها و عبارت رهگیری است (کلین ، 1962؛ باترا، 2004). چندین رگرسیون کمکی برآورد شد نتایج ارائه شده در جدول 4 نشان دهنده پشتیبانی از فرضیه H1 است. سهم ارائه خدمات ارائه‌دهنده 3PL برای شش متغیر/نتیجه وابسته قابل توجه بود که با مقادیر p <0.05 نشان داده شد. در سطح اهمیت 0.05 = a، شواهد کافی برای نتیجه گیری وجود دارد که ارائه خدمات ارائه شده توسط انتخاب حامل، انبارداری و حمل و نقل چندوجهی به عنوان پیش بینی کننده نتیجه عملکرد مفید هستند، یعنی کاهش هزینه لجستیک و مدل رگرسیون، کاهش هزینه لجستیک = 1.857 + 0.380 (انتخاب حامل) + 0.223 (انبارداری) + 0.335 (حمل و نقل چند وجهی). کمک به کاهش هزینه لجستیک به ویژه قوی بود، با 50.9٪ از واریانس با تأکید بر این ترکیب از اولویت ها توضیح داده شد. جدول 4 همچنین نشان می دهد که همراه با این، سهم قابل توجهی در طیف وسیعی از زمینه های مرتبط با رضایت مشتری، متوسط طول چرخه سفارش و بهبود سطح خدمات وجود دارد، و مدل های رگرسیون برای این نتایج وابسته اسباب کشی منزل در اصفهان را می توان همانطور که برای اندازه گیری نشان داده شده است، فرموله کرد.





:: برچسب‌ها: اسباب کشی منزل در اصفهان نیسان حمل اثاثیه منزل باربری بیرون شهر حمل اثاثیه منزل با نیسان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: