باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان کارگر کامیون نیسان حمل اثاثیه منزل
نوشته شده توسط : moshtaghbar

باربری در اصفهان کارگر حمل اثاثیه منزل در اصفهان

تجزیه و تحلیل باربری در اصفهان ، که در آن معیارهای مستقلی که دارای ضرایب رگرسیون جزئی قابل توجهی در مدل‌های رگرسیون مناسب هستند ارائه می‌شوند و از این فرضیه پشتیبانی می‌کنند که ارائه‌های زنجیره ارزش به طور قابل‌توجهی به بهبود شاخص‌های عملکرد بازاریابی مشتریان یک ارائه‌دهنده 3PL کمک می‌کند. مدل‌های رگرسیون آزمایش‌شده معنی‌دار هستند (۰۵/۰p<). چند خطی بودن در این مورد مشکلی نداشت و همچنین مقادیر VIF بزرگتر از 4 بودند. نتایج حاکی از حمایت از فرضیه H3 است. سهم برای هر چهار متغیر وابسته با 05/0 > P معنی‌دار است. مشارکت در بازگشت فروش به ویژه قوی بود با 73 درصد از واریانس که با تأکید ارائه‌دهنده 3PL بر این ترکیبی از اولویت‌ها توضیح داده شد. نتایج همچنین حاکی از مشارکت قابل توجه در سایر معیارهای عملکرد مورد مطالعه، یعنی حاشیه سود، بازده کل دارایی ها و فروش بیش از دارایی ها بود. از جدول 7، مشاهده می شود که تقریباً تمام پیشنهادات خدمات زنجیره ارزش یک ارائه دهنده 3PL به طور قابل توجهی بر نتایج وابسته انتخاب شده برای مشتریان تأثیر می گذارد. از تجزیه و تحلیل پارامترهای مدل، مشاهده می شود که حاشیه سود مشتریان به شدت تحت تأثیر پیشنهادات ارائه دهنده 3PL در کمک به بهبود پاسخگویی فرآیند، کاهش هزینه های لجستیک، تجزیه و تحلیل، که در آن معیارهای مستقلی که دارای ضرایب رگرسیون جزئی قابل توجهی در مدل‌های رگرسیون مناسب هستند ارائه می‌شوند و از این فرضیه پشتیبانی می‌کنند که ارائه‌های زنجیره ارزش به طور قابل‌توجهی به بهبود شاخص‌های عملکرد بازاریابی مشتریان یک ارائه‌دهنده باربری در اصفهان کمک می‌کند.

اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون اسباب کشی منزل در اصفهان

مدل‌های رگرسیون آزمایش‌شده اسباب کشی منزل در اصفهان معنی‌دار هستند۰۵/۰p<). چند خطی بودن در این مورد مشکلی نداشت و همچنین مقادیر VIF بزرگتر از 4 بودند. نتایج حاکی از حمایت از فرضیه H3 است. سهم برای هر چهار متغیر وابسته با 05/0 > P معنی‌دار است. مشارکت در بازگشت فروش به ویژه قوی بود با 73 درصد از واریانس که با تأکید ارائه‌دهنده 3PL بر این ترکیبی از اولویت‌ها توضیح داده شد. نتایج همچنین حاکی از مشارکت قابل توجه در سایر معیارهای عملکرد مورد مطالعه، یعنی حاشیه سود، بازده کل دارایی ها و فروش بیش از دارایی ها بود. از جدول 7، مشاهده می شود که تقریباً تمام پیشنهادات خدمات زنجیره ارزش یک ارائه دهنده 3PL به طور قابل توجهی بر نتایج وابسته انتخاب شده برای مشتریان تأثیر می گذارد. از تجزیه و تحلیل پارامترهای مدل، مشاهده می شود که حاشیه سود مشتریان به شدت تحت تأثیر پیشنهادات ارائه دهنده 3PL در کمک به بهبود پاسخگویی فرآیند، کاهش هزینه های لجستیک، بهبود خدمات مشتری و تمرکز بر شایستگی های اصلی خواهد بود. خدمات ارائه‌دهنده 3PL در کمک به تمرکز بر شایستگی‌های اصلی، کاهش هزینه‌های لجستیک، بهبود قابلیت فرآیند و زمان چرخه و بهبود انعطاف‌پذیری زنجیره تامین، تأثیر قابل‌توجهی بر نتیجه وابسته، یعنی «بازده فروش» دارد. اگرچه خدمات ارائه شده به نام «کمک به کاهش هزینه‌های لجستیک» بیشتر به نتیجه «بازده کل دارایی‌ها» کمک می‌کند، چهار ارائه خدمات دیگر، یعنی کمک به بهبود پاسخگویی فرآیند، تمرکز بر شایستگی‌های اصلی، بهبود خدمات مشتری، و بهبود قابلیت فرآیند و زمان چرخه نیز تأثیر قابل توجهی بر این معیار عملکرد دارد. مشخص شده است که «فروش بیش از دارایی» به شدت تحت تأثیر خدمات ارائه‌دهنده اسباب کشی منزل در اصفهان است که به تمرکز بر شایستگی‌های اصلی و کاهش هزینه‌های لجستیک کمک می‌کند.

اسباب کشی منزل در اصفهان نیسان حمل اثاثیه منزل

متغیرها/معیارهای مستقلی که برای ارائه خدمات اسباب کشی منزل در اصفهان استراتژیک ارائه‌دهنده 3PL در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از: قابلیت اطمینان، هزینه، شهرت، عملکرد تحویل، ارتباط با مشتری، انعطاف‌پذیری، کیفیت خدمات، توانایی برآورده کردن نیازهای مشتری و تعهد استراتژیک. به مشتریان متغیرهای وابسته / نتایج نشان دهنده شاخص های عملکرد مشتریان یک ارائه دهنده 3PL عبارتند از: رقابت در هزینه، خدمات و کیفیت برتر، انعطاف پذیری در عملیات و تحویل، به حداقل رساندن ریسک و بهینه سازی زنجیره تامین. نتایج تجزیه و تحلیل در جدول 8 ارائه شده است و نشان می دهد که مدل های رگرسیون آزمایش شده معنی دار هستند (05/0p<) که منجر به این نتیجه می شود که ارائه خدمات استراتژیک به طور قابل توجهی به بهبود شاخص های عملکرد استراتژیک مشتریان یک ارائه دهنده 3PL کمک می کند. اینجا هم مشکل چند خطی بودن وجود نداشت. نتایج حاکی از حمایت از فرضیه H4 است. سهم برای هر پنج پیامد وابسته با 05/0 > P معنی‌دار بود. کمک به تعالی خدمات و کیفیت و انعطاف‌پذیری در عملیات و تحویل به‌ترتیب با 50.9% و 49.5% از واریانسی که با تأکید بر ترکیب ارائه‌های خدمات مورد مطالعه توضیح داده می‌شود، قوی بود. جدای از این، سهم قابل توجهی در رقابت هزینه و بهینه سازی زنجیره تامین وجود دارد. بررسی دقیق پارامترهای مدل نشان‌داده‌شده در جدول 8 نشان می‌دهد که پیشنهادات استراتژیک یک ارائه‌دهنده 3PL یعنی عملکرد تحویل، هزینه و توانایی برای برآوردن نیازهای مشتری تأثیر قابل‌توجهی بر «رقابت‌پذیری هزینه» مشتریان دارد، در حالی که "تعالی کیفیت خدمات" مشتریان تا حد زیادی تحت تاثیر عملکرد تحویل اسباب کشی منزل در اصفهان





:: برچسب‌ها: باربری در اصفهان اسباب کشی منزل در اصفهان کارگر کامیون نیسان حمل اثاثیه منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: