باربری بیرون شهر اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اصفهان
نوشته شده توسط : moshtaghbar

 

اسباب کشی منزل در اصفهان باربری بیرون شهر

 

19.11.1400

 

کل زمان حمل و نقل (اسباب کشی منزل در اصفهان) برای فرستنده و مشتریان مهم است. از این منظر، حامل های سطحی که به خوبی مدیریت می شوند، می توانند به خوبی با حامل های هوایی، به ویژه در مسافت های کوتاه و متوسط، رقابت کنند. حتی اگر شرکت‌های هواپیمایی زمان سریعی را در ترانزیت از ترمینال به ترمینال ارائه دهند، ممکن است زمان زیادی را روی زمین بگذرانند (به عنوان مثال، برای دریافت، تحویل، تأخیر و ازدحام، و انتظار برای خروج هواپیماهای برنامه‌ریزی‌شده) [10].نسبت تلفات و خسارت ناشی از حمل و نقل هوایی کمتر از سایر حالت ها در نظر گرفته می شود. مطالعه کلاسیک توسط لوئیس و همکاران. [12] نشان می دهد که نسبت هزینه مطالبات به درآمد حمل و نقل تنها حدود 60٪ از هزینه های مربوط به جاده و راه آهن است.شرکت های هواپیمایی به طور کلی نه خطوط هوایی و نه فرودگاهی دارند. فضاهای هوایی و پایانه های هوایی معمولاً با بودجه عمومی توسعه و نگهداری می شوند، بنابراین هزینه های ثابت حمل و نقل هوایی (شامل خرید هواپیما، سیستم های جابجایی تخصصی و کانتینرهای بار) کمتر از راه آهن، آب و خط لوله است. هزینه های متغیر حمل و نقل هوایی به دلیل سوخت، تعمیر و نگهداری و شدت کار خدمه در پرواز و زمین بسیار زیاد است [4]. هزینه های متغیر با طول سفر کاهش می یابد زیرا برخاست و فرود ناکارآمدترین مراحل عملیات هواپیما هستند. علاوه بر این، افزایش اندازه محموله، هزینه عملیاتی اسباب کشی منزل در اصفهان در هر تن مایل را کاهش می دهد.

اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل با نیسان

19.11.1400

 

از این رو، هزینه های اسباب کشی منزل در اصفهان هم تحت تأثیر مسافت و هم اندازه حمل و نقل است [5].حمل آبی - به عنوان قدیمی ترین روش حمل و نقل - 5٪ از کل بار تن مایل (حدود 3.3٪ از تناژ واقعی) در ایالات متحده را به خود اختصاص می دهد [11]. سامپسون و همکاران [13] ماهیت و ویژگی های حمل آب را به شرح زیر توصیف می کند:حمل آب ذاتاً برای جابه‌جایی کالاهای سنگین، حجیم و کم ارزش مناسب است که می‌توان آن‌ها را در شرایطی که سرعت اهمیت اولیه ندارد، با وسایل مکانیکی به طور موثر بارگیری و تخلیه کرد.خدمات حمل و نقل آب از نظر دامنه محدود است، عمدتاً به دو دلیل: محدوده عملیاتی و سرعت محدود آن. خدمات آب به سیستم های آبراه محدود می شود. بنابراین، مگر اینکه مبدأ و مقصد حرکت در مسیرهای آبی واقع شده باشد، باید با روش حمل و نقل دیگری (ریلی یا موتوربری) تکمیل شود. علاوه بر این، میانگین سرعت حمل و نقل آبی کمتر از حمل و نقل ریلی است و در دسترس بودن و قابل اعتماد بودن خدمات آن به شدت تحت تأثیر آب و هوا است [4،5]. Containers3 برای بسیاری از محموله های آب داخلی و بین المللی استفاده می شود. جابجایی محموله در کانتینرها در کشتی‌های کانتینری با کاهش زمان جابجایی اسباب کشی منزل در اصفهان و کوتاه‌تر کردن کل زمان حمل و نقل، بر انتقال بین‌وجهی تأثیر می‌گذارد.

 

باربری در اصفهان نیسان حمل اثاثیه منزل

19.11.1400

همچنین نیاز به نیروی انسانی را کاهش می دهد و به فرستندگان امکان می دهد از نرخ حمل و نقل باربری در اصفهان حجمی استفاده کنند. در نهایت، کانتینرها تلفات و آسیب را کاهش می دهند [5،7]. به همه این دلایل، کالاهای با ارزش بالا (به ویژه کالاهایی که در محموله های خارجی هستند) در کانتینرها و کشتی های کانتینری حمل می شوند.هزینه‌های تلفات و خسارت برای حمل آب در مقایسه با سایر روش‌های حمل‌ونقل کمتر است، زیرا خسارت در مورد کالاهای فله کم ارزش چندان نگران کننده نیست. همچنین، از آنجایی که موجودی های بزرگ اغلب توسط خریداران نگهداری می شود، ضرر ناشی از تاخیر جدی نیست. برای محصولات با ارزش بالا، ادعاها بسیار بیشتر است: تقریباً 4٪ از درآمدهای کشتی های اقیانوسی. بیشتر خسارات ناشی از حمل و نقل خشن در حین عملیات بارگیری و تخلیه است، بنابراین بسته بندی قابل توجهی برای محافظت از کالا مورد نیاز است [5].صرف نظر از محدودیت‌های ذاتی حمل‌ونقل آبی، آب کم‌هزینه‌ترین روش برای حمل و نقل بارهای با حجم بالا و کم ارزش است. هزینه ثابت حمل آب عمدتاً در تأسیسات پایانه و تجهیزات حمل و نقل یافت می شود. اگرچه حامل‌های آب باید پایانه‌های خود را توسعه و راه‌اندازی کنند، اما حق عبور و مرور و بندرها به صورت عمومی توسعه یافته و نگهداری می‌شوند. این امر هزینه های ثابت حمل و نقل آب را تعدیل می کند و حالت را بین واگن های ریلی و موتوری قرار می دهد. هزینه های متغیر حمل و نقل باربری در اصفهان ، از جمله هزینه های آبراه و هزینه های عملیاتی تجهیزات حمل و نقل، بسیار پایین است.





:: برچسب‌ها: باربری بیرون شهر اسباب کشی منزل در اصفهان باربری در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: